Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy 2020. június 10. napjától a Bicskei Polgármesteri Hivatalban újraindul az ügyfélfogadás.
Az ügyintézés és az ügyféltér látogatásának szabályai a következők:
- A polgármesteri hivatal épületének földszinti aulájában ügyintézés céljából az ügyben érintett ügyfelek és indokolt esetben (személyi körülményeire, életkorára, testi vagy szellemi fogyatékosságára tekintettel) legfeljebb 1 fő kísérő tartózkodhat.
- Az 1. pontban meghatározott helyszínen egyszerre legfeljebb 20 fő (ügyfél és kísérő) tartózkodhat.
- Az 1. pontban meghatározott helyszínen várakozó személyek kizárólag egymástól 1,5 méternél nagyobb távolságra tartózkodhatnak.
- Amennyiben az 1. pontban meghatározott helyszínen az ott tartózkodók száma a 2. pontban szereplő létszámot elérte, a továbbiakban csak a távozó személyek számának megfelelő ügyfél/kísérő léphet be.
- A létszám felügyeletéről és a beléptetés rendjéről a portaszolgálat és a biztonsági szolgálat munkatársai gondoskodnak, utasításaikat mindenki köteles betartani.
- Az előzetesen időpontot foglalt ügyfelek beléptetése a foglalt időpontban soron kívül történik. Létszámuk beleszámít a 2. pontban meghatározott létszámba.
- Az ügyintézés irodahelyiségében kizárólag ügyintézés céljából az ügyben érintett ügyfél és indokolt esetben (személyi körülményeire, életkorára, testi vagy szellemi fogyatékosságára tekintettel) legfeljebb 1 fő kísérő tartózkodhat.
- A legnagyobb ügyfélforgalmat lebonyolító ügyintézési helyiségben a belépési ponton történik az ügyintézés.
- A polgármesteri hivatal épületében ügyfélként tartózkodó személyek részére az orrot és szájat fedő eszköz (szájmaszk, sál, kendő) használata, valamint beléptetéskor kézfertőtlenítő használata kötelező, ezek nélkül az épületbe belépni tilos!
Az ügyfélfogadási idő változatlan, a korábbiaknak megfelelő:
hétfőn 8-12 h
szerdán 13-18 h
pénteken 8-12 h
Közös érdekünk, hogy a fenti szabályok betartásával egymás egészségét megóvjuk!
Bicske, 2020. június 8.
Fritz Gábor jegyző