A Bicskei Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéről szóló tájékoztató

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tekintettel a koronavírus miatt kialakult járványügyi helyzetre, a Bicskei Polgármesteri Hivatal biztonságos működése és a közfeladatok ellátásának hosszútávú biztosítása érdekében az ügyintézés és az ügyféltér látogatásának szabályai 2022. július 12. napjától a következőképpen alakulnak:

 

  1. A személyes ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban szünetel.
  2. Az ügyintézés általános esetben a portaszolgálaton történik, feltétlenül indokolt esetben az irodahelyiségben. Amennyiben az ügyintézés az irodahelyiségben történik úgy kérem, hogy kizárólag az ügyben érintett ügyfél és (személyi körülményeire, életkorára, testi vagy szellemi fogyatékosságára tekintettel) legfeljebb 1 fő kísérő tartózkodjon.
  3. Az előzetesen időpontot foglalt ügyfelek beléptetése a foglalt időpontban soron kívül történik.
  4. Kérem, hogy a polgármesteri hivatal épületébe érkező ügyfeleink lehetőség szerint orrot és szájat fedő eszközt (szájmaszk, kendő), valamint belépéskor kézfertőtlenítőt használjanak.

 

Közös érdekünk, hogy a fenti szabályok betartásával egymás egészségét megóvjuk!

 

          Fritz Gábor

             jegyző