Tájékoztatás elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban
Tájékoztatás elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban

Tisztelt Ügyfelek!

Tájékoztatom a Bicskei Polgármesteri Hivatal kedves ügyfeleit, hogy a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló 2023. évi CIII. törvény (a továbbiakban: Dáptv.) hatálybalépése sem változtatott azon a tényen, hogy az email érdemi ügyintézésre nem használható.

Az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfelek (a gazdálkodó szervezet - ideértve az adószámmal rendelkező egyesületet, alapítványt, egyházi jogi személyt és lakásszövetkezet is; a jogi képviselő; a Dáptv. 19. § (1) bek. a) pontjában meghatározott ügyfelek) emailen hivatalunk részére eljuttatott beadványai a Dáptv. 19. § (5) bekezdése alapján érvénytelenek.

Természetes személy ügyfelek emailen hivatalunk részére eljuttatott beadványai is joghatás kiváltására alkalmatlanok.
Természetes személy ügyfelek részére nyitva áll a lehetőség a hagyományos, papír alapú ügyintézésre, azonban választhatják az elektronikus ügyintézést is a Dáptv-ben meghatározott módon.

Felhívom a kedves ügyfelek szíves figyelmét arra, hogy - elektronikus azonosítást követően – az E-önkormányzat portál, amelyről elérhetők elektronikus űrlapjaink, szolgáltatásaink, valamint az elektronikus, hitelesített levelezéshez, ügyindításhoz használható e-Papír alkalmazás továbbra is a rendelkezésükre áll.

Tisztelettel:

Fritz Gábor

jegyző

Bicskei Polgármesteri Hivatal