Főmenü
Bicskéről
Városháza
Polgármesteri hivatal
Bicskei Járási Hivatal
Roma Nemzetiségi Önkormányzat
Egészségügy
Intézmények és gazdasági társaságok
- Bicske Városi Óvoda
- Bicske Építő Kft.
- Bicskei Egységes Művelődési Központ és Könyvtár
- Bicskei Gazdasági Szervezet
- Collect Viridis Kft.
- Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola
- Egyesített Családsegítő és Gondozási Központ – Kapcsolat Központ
- Sportlétesítmény és Szabadidőközpont Üzemeltető
- Zöld Bicske Nonprofit Kft.
Önkormányzati alapítványok
Közérdekű adatok
Galériák
Álláspályázatok
Adatkezelési tájékoztató
Főépítész
Szolgáltatáskereső
Tisztítsuk meg az Országot!
Választási információk
Partneroldalak
Bejelentkezés
Tisztítsuk meg az Országot!
Főbb adatok, határidők, ütemezés
- A projekt célja az M0‑ás körgyűrűtől a Concó pihenőig (km ~94) tartó mintegy 78 km hosszú szakasz bővítése 2×3 sáv + intelligens leállósáv (ITS) rendszerek beépítésével.
- A M0 → Bicske szakasz befejezésének vállalt határideje: 2028. augusztus 31.
- A Bicske → Concó (Bábolna környéke) szakasz befejezésének vállalt határideje: 2029. augusztus 31.
Időrend – mikor mi történt/történik
2024. ősz
Elindultak az előkészítő munkálatok, melyek nem érintették még a főpályát (próbacölöpözés, növényáttelepítés, régészeti feltárások stb.). Index
2025. március 5–6.
Óbaroknál, Tatabányánál és Komáromnál megkezdték a belső sávok burkolati megerősítését azzal a céllal, hogy a későbbi munkák idején a forgalmat át lehessen terelni. MKFE
2025. május 27.
Lakossági fórum Bicskén – bemutatták, hogy a 39–61 km-es szakaszon, Bicske és Tatabánya között idén szeptemberben kezdik meg a munkákat. FEOL
2025. július 8.
Lehetőség szerint ekkor indulnak el a főpályát is érintő előkészítő munkák (például a pályák elválasztósávjának kialakítása). Magyar Építők
2025. augusztus végén/nyáron
Intenzív előkészületi munkák zajlottak, több mint 300 cölöpöt mélyen fúrnak, töltésalapozásaik, szélesítések is folynak. Építőkapcsolatok
2025. szeptember 1.
A bővítési munkálatok formálisan megindultak. MKIF
2025. szeptember 3.
A sajtóközlemények szerint ekkor már megkezdődött a fősáv bővítése, a szakaszon jelenleg a középső szakasz (középsáv) növényirtása, szolgálati utak kialakítása stb.
Bicske szempontjából fontos részletek, kihívások
- A bővítés Bicske és Tatabánya között, a 39–61 km-es szelvény között indul el az első érdemi munkavégzés szeptembertől. FEOL
- Az M0 → Bicske szakaszt eredetileg az állam építette volna, de szerződésmódosítással átkerült az MKIF Zrt. feladatába.
- A beruházás során 72 meglévő felüljárót és aluljárót kell átépíteni, mert nem férnek el a szélesebb pályán. MKIF
- 11 meglévő csomópont fejlesztése, és 4 új csomópont kialakítása, 2 mérnökségi telep korszerűsítése, illetve pihenőhelyek bővítése és modernizálása is része a projektnek. MKIF
- A pihenőhelyek felújítása, bővítése is szerepel a terveken: elektromos töltőállomások, családbarát kialakítások, játszóterek stb. Origo
- A projekt finanszírozása részben hitelből, részben önerőből folyik: az MKIF Zrt.-nek bele kellett nyúlnia saját forrásokba is, a pénzügyi zárás benyújtására 2025. május 14-én került sor, mely lehetővé tette a tényleges munkálatok megkezdését.
- A közlekedési folyamatos fenntartása kritikus: a bővítés idején is legalább 2×2 sáv biztosítva lesz, de sávelhúzások, sebességkorlátozások, forgalomterelések várhatók.
2025.09.25. - Friss képek a hídépítésről


Képviselő-testület és bizottságok aktuális meghívói
-
-
2025-09-30
-
2025-09-30
-
2025-09-30
-