Főmenü
Bicskéről
Városháza
Polgármesteri hivatal
Bicskei Járási Hivatal
Roma Nemzetiségi Önkormányzat
Egészségügy
Intézmények és gazdasági társaságok
- Bicske Városi Óvoda
- Bicske Építő Kft.
- Bicskei Egységes Művelődési Központ és Könyvtár
- Bicskei Gazdasági Szervezet
- Collect Viridis Kft.
- Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola
- Egyesített Családsegítő és Gondozási Központ – Kapcsolat Központ
- Sportlétesítmény és Szabadidőközpont Üzemeltető
- Zöld Bicske Nonprofit Kft.
Önkormányzati alapítványok
Közérdekű adatok
Galériák
Álláspályázatok
Adatkezelési tájékoztató
Főépítész
Szolgáltatáskereső
Tisztítsuk meg az Országot!
Választási információk 2024.
Választási információk 2026.
Partneroldalak
Bejelentkezés
Tisztítsuk meg az Országot!
Főbb adatok, határidők, ütemezés
- A projekt célja az M0‑ás körgyűrűtől a Concó pihenőig (km ~94) tartó mintegy 78 km hosszú szakasz bővítése 2×3 sáv + intelligens leállósáv (ITS) rendszerek beépítésével.
- A M0 → Bicske szakasz befejezésének vállalt határideje: 2028. augusztus 31.
- A Bicske → Concó (Bábolna környéke) szakasz befejezésének vállalt határideje: 2029. augusztus 31.
Időrend – mikor mi történt/történik
2024. ősz
Elindultak az előkészítő munkálatok, melyek nem érintették még a főpályát (próbacölöpözés, növényáttelepítés, régészeti feltárások stb.). Index
2025. március 5–6.
Óbaroknál, Tatabányánál és Komáromnál megkezdték a belső sávok burkolati megerősítését azzal a céllal, hogy a későbbi munkák idején a forgalmat át lehessen terelni. MKFE
2025. május 27.
Lakossági fórum Bicskén – bemutatták, hogy a 39–61 km-es szakaszon, Bicske és Tatabánya között idén szeptemberben kezdik meg a munkákat. FEOL
2025. július 8.
Lehetőség szerint ekkor indulnak el a főpályát is érintő előkészítő munkák (például a pályák elválasztósávjának kialakítása). Magyar Építők
2025. augusztus végén/nyáron
Intenzív előkészületi munkák zajlottak, több mint 300 cölöpöt mélyen fúrnak, töltésalapozásaik, szélesítések is folynak. Építőkapcsolatok
2025. szeptember 1.
A bővítési munkálatok formálisan megindultak. MKIF
2025. szeptember 3.
A sajtóközlemények szerint ekkor már megkezdődött a fősáv bővítése, a szakaszon jelenleg a középső szakasz (középsáv) növényirtása, szolgálati utak kialakítása stb.
2025. szeptember 25.
Friss képek a hídépítésről
2025. október 8.
Videó a vészhelyzeti leállóöblök építéséről
Bicske szempontjából fontos részletek, kihívások
- A bővítés Bicske és Tatabánya között, a 39–61 km-es szelvény között indul el az első érdemi munkavégzés szeptembertől. FEOL
- Az M0 → Bicske szakaszt eredetileg az állam építette volna, de szerződésmódosítással átkerült az MKIF Zrt. feladatába.
- A beruházás során 72 meglévő felüljárót és aluljárót kell átépíteni, mert nem férnek el a szélesebb pályán. MKIF
- 11 meglévő csomópont fejlesztése, 4 új csomópont kialakítása, 2 mérnökségi telep korszerűsítése, illetve pihenőhelyek bővítése és modernizálása is része a projektnek. MKIF
- A pihenőhelyek felújítása, bővítése is szerepel a terveken: elektromos töltőállomások, családbarát kialakítások, játszóterek stb. Origo
- A projekt finanszírozása részben hitelből, részben önerőből folyik: az MKIF Zrt.-nek bele kellett nyúlnia saját forrásokba is, a pénzügyi zárás benyújtására 2025. május 14-én került sor, mely lehetővé tette a tényleges munkálatok megkezdését.
- A közlekedési folyamatos fenntartása kritikus: a bővítés idején is legalább 2×2 sáv biztosítva lesz, de sávelhúzások, sebességkorlátozások, forgalomterelések várhatók.





