Főmenü
Bicskéről
Városháza
Polgármesteri hivatal
Bicskei Járási Hivatal
Roma Nemzetiségi Önkormányzat
Egészségügy
Intézmények és gazdasági társaságok
Önkormányzati alapítványok
Közérdekű adatok
Galériák
Álláspályázatok
Adatkezelési tájékoztató
Főépítész
Szolgáltatáskereső
Tisztítsuk meg az Országot!
Választási információk
Partneroldalak
Bejelentkezés
Tisztítsuk meg az Országot!
Elektronikus ügyintézés - E-Önkormányzat Portál
Az adóhatóság hatáskörében eljárva, a nyilvántartásában szereplő adatok alapján, a kiállítás napján fennálló állapotnak megfelelő, az adózó által kért és a jogszabályban előírt adattartalommal, az adózó kérelmére az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 126. §-a alapján hatósági igazolást állít ki.
Az ügyintézés kezdeményezhető
Az ügy kérelemre indul. A kérelem az E-Önkormányzat Portálon található „Kérelem általános adóigazolás kiállítására” elnevezésű űrlapon nyújtható be papír alapon vagy elektronikus formában.
Vállalkozás a kérelmet kizárólag elektronikus úton nyújthatja be.
Kapcsolódó jogszabályok
1990. évi XCIII. törvény az illetékekről
2017. évi CL. törvény az adózás rendjéről
Az ügyintézés díja vagy illetéke, számlaszáma
illetékmentes
Ügyintézési határidő
Az igazolás kiadásának határideje 6 nap.
|
||||
|
||||
|
||||
|